射频

I prudutti

Filtru Low Pim

L'Intermodulazione di Terzu Ordine o 3 Ordine IMD hè quandu dui segnali in un sistema lineare, per via di i fatturi non-lineari, facenu un secondu signalu armonicu cù un altru signale di onda di basa produce battitu (mixing) generatu da signali spuri.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Leader-mw Introduzione à u filtru PIM bassu

Filtru passa-banda RF low PIM. Stu filtru di punta hè pensatu per furnisce un rendimentu superiore, filtrà i segnali indesiderati è minimizendu l'intermodulazione di terzu ordine (IMD di terzu ordine) in sistemi RF.

Quandu dui signali in un sistema lineale interagiscenu cù fatturi non lineari, si verifica l'intermodulazione di terzu ordine, chì risulta in signali spuri. I nostri filtri RF Low PIM Bandpass sò progettati per furnisce un filtramentu superiore è riduce l'impattu di a distorsione di l'intermodulazione, mitigendu in modu efficace stu prublema.

Cù u so cuncepimentu avanzatu è l'ingegneria di precisione, i nostri filtri passa-banda furniscenu un altu livellu di selettività, chì permettenu di passà solu i segnali RF desiderati mentre attenuanu frequenze indesiderate. Questu assicura chì u vostru sistema RF opera cun efficienza ottima è interferenza minima, migliurà a qualità di u signale è u rendiment generale.

Sia chì travagliate in telecomunicazioni, rete wireless, o qualsiasi altra applicazione RF, i nostri filtri RF low PIM bandpass sò a soluzione ideale per una trasmissione di segnali pulita è affidabile. A so custruzzione robusta è i cumpunenti di alta qualità facenu adattatu per una larga gamma di cundizioni ambientali è operative.

In più di e so capacità di filtrazione superiore, i nostri filtri di banda passante sò pensati per esse facilmente integrati in sistemi RF esistenti, facenduli una soluzione versatile è pratica per una varietà di applicazioni. Cù u so rendimentu affidabile è a custruzzione durabile, pudete fidà di i nostri filtri RF low PIM bandpass per furnisce risultati coerenti in ambienti RF esigenti.

Pruvate a diffarenza chì i nostri filtri RF low PIM bandpass ponu purtà à u vostru sistema RF. Avanzate à questa soluzione di filtrazione innovativa è porta a vostra prestazione RF à u prossimu livellu.

Leader-mw Specificazione

LBF-1710/1785-Q7-1 filtru cavità

Gamma di Frequency 1710-1785 MHz
Perdita d'inserzione ≤ 1,3 dB
Ripple ≤ 0,8 dB
VSWR ≤1.3: 1
Rigettu ≥75dB @ 1650MHz
Pim3 ≥110dBc@2*40dBm
Connettori portu N-femmina
Finitura di a superficia Neru
Temperature di funziunamentu -30 ℃ ~ + 70 ℃
Cunfigurazione Cum'è quì sottu (tolleranza ± 0,5 mm)

 

Leader-mw disegno di contorni

Tutte e dimensioni in mm
Tutti i cunnettori: SMA-F
Tolleranza: ± 0,3 mm

PIM BASSU

  • Previous:
  • Next: