Orari di a Mostra IMS2025: Marti, 17 di ghjugnu 2025 09:30-17:00 Mercuri

Prodotti

Filtru Pim bassu

L'intermodulazione di terzu ordine o IMD di terzu ordine hè quandu dui signali in un sistema lineare, per via di i fattori non lineari, facenu un secondu signale armonicu cù un altru signale di l'onda di basa produce un battitu (miscelazione) generatu da signali spurii.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Capu-mw Introduzione à u filtru PIM bassu

Filtru passa-banda RF PIM bassu. Stu filtru d'avanguardia hè cuncipitu per furnisce prestazioni superiori, filtrendu i signali indesiderati è minimizendu l'intermodulazione di terzu ordine (IMD di terzu ordine) in i sistemi RF.

Quandu dui signali in un sistema lineare interagiscenu cù fattori non lineari, si verifica una intermodulazione di terzu ordine, chì risulta in signali spuri. I nostri filtri RF Low PIM Bandpass sò cuncepiti per furnisce un filtraggio superiore è riduce l'impattu di a distorsione di l'intermodulazione, mitigendu efficacemente stu prublema.

Cù u so cuncepimentu avanzatu è l'ingegneria di precisione, i nostri filtri passa-banda furniscenu un altu livellu di selettività, permettendu solu à i signali RF desiderati di passà mentre attenuanu e frequenze indesiderate. Questu assicura chì u vostru sistema RF funziona cù una efficienza ottima è interferenze minime, migliurendu a qualità di u signale è e prestazioni generali.

Ch'è vo travagliate in telecomunicazioni, rete wireless, o qualsiasi altra applicazione RF, i nostri filtri passa-banda RF à bassa PIM sò a suluzione ideale per una trasmissione di signali pulita è affidabile. A so custruzzione robusta è i so cumpunenti di alta qualità li rendenu adatti per una vasta gamma di cundizioni ambientali è operative.

In più di e so capacità di filtrazione superiori, i nostri filtri passa-banda sò cuncepiti per esse facilmente integrati in i sistemi RF esistenti, ciò chì li rende una suluzione versatile è pratica per una varietà di applicazioni. Cù e so prestazioni affidabili è a so custruzzione durevule, pudete fidàvi di i nostri filtri passa-banda RF à bassa PIM per furnisce risultati consistenti in ambienti RF esigenti.

Pruvate a differenza chì i nostri filtri passa-banda RF low PIM ponu purtà à u vostru sistema RF. Passate à sta suluzione di filtrazione innovativa è portate e vostre prestazioni RF à u prossimu livellu.

Capu-mw Specificazione

Filtru di cavità LBF-1710/1785-Q7-1

Gamma di frequenza 1710-1785MHz
Perdita d'inserzione ≤1.3dB
Ondulazione ≤0,8dB
ROS ≤1.3:1
Rifiutu ≥75dB à 1650MHz
Pim3 ≥110dBc@2*40dBm
Connettori di portu N-Femmina
Finitura di a superficia Neru
Temperatura di funziunamentu -30℃~+70℃
Cunfigurazione Cum'è quì sottu (tolleranza ± 0,5 mm)

 

Capu-mw delineatu disegnu

Tutte e dimensioni in mm
Tutti i connettori: SMA-F
Tolleranza: ± 0,3 MM

PIM BASSU

  • Precedente:
  • Dopu: